Tananyagok

4.ab – informatika

 

gépírást gyakorló program

Egérkezelés:

5.abc informatika

Hardver/szoftver gyorsteszt
Hardver/szoftver nevek angolul
Szgép részei teszt (alul)

6.abc informatika

Fájlok és kiterjesztések – teszt 1
Fájlok és kiterjesztések – teszt 2


9.nyB. Informatika H

Házi dolgozat II. +bemutató+előadás – (dolgozat+bemutató beküldési határidő június 1, előadások június 1-től folyamatosan)
Készíts az alábbi témák közül egy minimum 3 oldalas fogalmazást (saját munka, saját szöveg, formázással együtt).
Készíts a saját fogalmazásod alapján egy bemutatót PowerPoint programban.
Az órán a többieknek (és nekem is) add elő a prezentációdat.

Válaszható témák:

  • iOS/Android összehasonlítása,
  • Windows/Linux/OSX összehasonlítása,
  • laptop/tablet összehasonlítása,
  • facebook/wiw/G+ összehasonlítása
  • Playstation/XBOX összehasonlítása
  • Steve Jobs/Bill Gates összehasonlítása
  • PHP/C# programozási nyelv összehasonlítása
  • Okostelefonok/”buta”telefonok összehasonlítása
  • GPS/háromszögeléses technika összehasonlítása
  • BruteForce/adathalászati jelszófeltörések összehasonlítása
  • Egér+monitor/érintőképernyő összehasonlítása
  • HDD/SDD tárolók összehasonlítása
  • CRT/TFT monitorok összehasonlítása
  • Lézer/tintasugaras nyomtatók összehasonlítása
  • Youtube/vine összehasonlítása

A dolgozatra és a bemutatóra egy dolgozat (zöld) jegyet kaptok, az előadásotokra egy külön normál (fekete) jegyet kaptok.

 

Házi dolgozat I. témakörök (minimum 3 oldal, saját munka, fogalmazással, formázással együtt!)
egy témát kell választani, határidő: 2014. február 9. 24.00 emailben elküldeni!!!:

  • Hogyan készülnek a számítógépes játékok? (tervezés, modellezés, jó alap az órán elhangzottak!)
  • “Rossz” PC Játékok (mutass be 3 számodra rossz játékot és írd, le, hogy mitől volt az “rossz”, képeket is mellékelj!)
  • Kedvenc játéksorozatom (mutasd be kedvenc játék sorozatodat, azaz egy olyan játékot amiből 2,3,4, stb. rész van – tegyél bele képeket is a játékból!)
  • Játék programozás – egy általad ismert programozási nyelven (akár Comenius Logo is lehet) írj egy egyszerű játékprogramot. Készíts hozzá egy kb. 3 oldalas felhasználói útmutatót (kerüljön bele a telepítésről és a használatról némi információ).
  • Játékstreamelés napjainkban (mutasd be az Onlive vagy a Gaikai szolgáltatásá, milyen játékok vannak, próbálj is ki egyet. Milyen előnyei lehetnek a játékstreamelésnek? Próbálj utánanézni, hogy hogyan működik. Fogalmazd meg, hogy mire jó).
  • TOP mobilplatformos játékok – mutasd be a legsikeresebb, leghíresebb iOS és Android játékokat. Mi lehet a sikerük titka? Mit gondolsz milyen lesz a jövő mobilos játéka?

2013/2014-es tanénv számára:
4×1 órás jegyzőkönyves, csoportos feladat

- p4-es gép összeszerelés,
- wifis router beállítása,
- switch + hálózat beállítása,
- gépújratelepítés…


9.ab Internetes Kommunikáció

 

 


12-13. informatika E-FAKT

ÓRAI FELADATLAPOK:

  • 01
  • 02
  • 03
  • 04
  • 05
  • 06

SEGÉDANYAGOK:

ELKÜLDENDŐ HÁZIK (13. évfolyamosoknak):

 

SAJÁT KÉSZÍTÉSŰ PÉLDAKÓDOK:

 

ADATBÁZIS-KEZELÉS

 

 

 

07_elagazat.pdf (elágazások + HF)

09-tömbök (feladat – pdf)
-

 eddig kiadott feladatlapok tömörítve (feladatlapok.zip)